Pomysłowe Ramki Cars2 - Trefl (z serii I love art)

Ilość elementów: kilka kart z elementami do "wyciśnięcia" oraz 3 grube foliowe "szybki", instrukcja
Grypa wiekowa: 4+
Wykonanie: Solidna, gruba tektura taka jak w puzzlach
Cena: ok 25/30 zł
Mój 3 letni Kuba, to wielki miłośnik kreatywnych zabaw - chyba jak każde dziecko w jego wieku, któremu pozwoli się na eksperymenty np. z klejem :)

Byłam bardzo ciekawa jak wygląda "praca" nad tymi ramkami. Otworzyliśmy pudełko, a w nim...? 
Kilka kart z elementami do wyciśnięcia. 



Synek od razu zabrał się do dzieła. Nawet nie potrzebował tłumaczenia, o co chodzi, do czego to służy, co się z tym robi - widział na pudełku. Powyjmował wszystko, co się dało, rozłożył na stole, po czym otworzył witrynę z książkami i wygrzebał z niej ulubione zdjęcie (przedstawiające mnie i męża, kiedy Kuba był dopiero maleńką fasolką).

Ale co dalej? 
Ja - mama trochę mniej mądra niż synek - posłużyłam się instrukcją załączoną do zestawu i poleciałam po kolejną tubkę kleju :)
Ponieważ foliowe okienko służące za szybkę w Kubusiowych (i moich) rączkach uciekało, rozsuwało i nie chciało trzymać się na miejscu przymocowaliśmy je odrobiną taśmy - podobnie jak zdjęcie. Następnie brzegi od środka zostały posmarowane klejem, na który nałożyliśmy "nóżkę" ramki.


Po chwili wszystko było właściwie już gotowe. Zostało najprzyjemniejsze, czyli ozdabianie :)
Mój mały szkrab robił to z wielką chęcią i przyjemnością oraz poczuciem, że sam tworzy tak wspaniałe dzieło z bohaterami jednej z ulubionych bajek.


Efekt - moim zdaniem bardzo zadawalający - zwłaszcza, że mały ma rok mniej niż zalecany na pudełku.


W moim odczuciu zestaw świetnie nadaje się na prezent - jest ładnie wykonany i jeżeli dziecko lubi otaczać się swoimi wizerunkami lub najbliższych na pewno bardzo ucieszy się. Myślę, że to dobra alternatywa dla mniej kreatywnych lub tych, którym akurat brak materiału na zrobienie takiej ramki - zwłaszcza, że wykonanie ozdób (w tyn wypadku są to motywy z bajki "Auta 2") może okazać się dosyć trudne.
Zestaw pozwala na wykonanie tylko 3 ozdób, to trochę mało, ale mam nadzieję, że pojawią się większe i o różnej tematyce. (W sklepach aktualnie znajdziemy także wersje dla dziewczynek z motywami księżniczek Disneya.)
Jedyny minus, jaki daję, to nóżka ramki (jest zdecydowanie za cienka) - powinna być zrobiona z takiego samego materiału jak całość - gruba i twarda, tak, by ozdoba wytrzymała przez lata. 

Ogólnie oceniam pozytywnie - bardzo fajna rzecz przy której dobrze się bawiliśmy.


1 komentarz:

  1. a dla dziewczynek polecam Studio Jubilerskie -- świetna zabawa.

    OdpowiedzUsuń