Konkurs! Wygraj płytę DVD z filmem "Epoka Lodowcowa 4" oraz książkę kucharską z autografem Roberta Makłowicza "Smak łowi Makłowicz przez cztery pory roku"





Serdecznie Was zapraszam do wzięcia udziału w konkursie współorganizowanym przy współpracy z marką Tesco!!!


Zadanie jakie macie do wykonania jest bardzo proste!


Wystarczy tylko, że wybierzecie JEDNĄ zabawkę z działu: 
z zakładki ZABAWKI i opiszecie dlaczego wybrałabyś ją dla swojego dziecka.


Nagrody:

Płyta DVD z filmem Epoka Lodowcowa 4 oraz książka kucharska z limitowanej edycji z przepisami Roberta Makłowicza „Smak łowi Makłowicz przez cztery pory roku” wraz z jego autografem trafi do tej osoby, która udzieli NAJCIEKAWSZEJ i NAJBARDZIEJ kreatywnej odpowiedzi.




Odpowiedź wraz z linkiem do wybranej zabawki należy umieścić w formie komentarza pod tym postem.


Na Wasze odpowiedzi czekam od dziś czyli
od 21.12.2012 do przyszłego piątku 28.12.2012 do godź. 00:00


Ogłoszenie wyników nastąpi 30.12.2012 na łamach bloga W świecie zabawek




Regulamin konkursu:
1. Konkurs organizowany jest przy współpracy z marką Tesco.
2. Czas trwania konkursu od 21.12.2012 do 28.12.2012 do godź. 00:00
3. Jedna osoba może udzielić TYLKO JEDNEJ ODPOWIEDZI
4. Odpowiedzi należy umieszczać w komentarzu pod postem konkursowym na łamach bloga W świecie zabawek http://www.wswieciezabawek.blogspot.com/ wraz z linkiem do wybranej zabawki z działu: http://www.tesco.pl/boze-narodzenie-2012/prezenty-zabawki.php 
5. Zwycięzcą zostanie jedna osoba, która spełni wszystkie warunki regulaminu i udzieli najciekawszej oraz najbardziej kreatywnej odpowiedzi na zadane pytanie
6. Nagrodami w konkursie są: Płyta DVD z filmem Epoka Lodowcowa 4 oraz książka kucharska z limitowanej edycji z przepisami Roberta Makłowicza „Smak łowi Makłowicz przez cztery pory roku” wraz z  autografem autora
7. Wybór zwycięzcy należy do organizatora konkursu: W świecie zabawek
8. Ogłoszenie zwycięzcy nastąpi 30.12.2012 na łamach bloga W świecie zabawek

12 komentarzy:

  1. Dla mojego Malucha wybrałabym http://www.tesco.pl/boze-narodzenie-2012/zabawki/zabawki-edukacyjne/duzy-zestaw-kreatywny-w-pudelku.php. Taki zestaw daje wiele możliwości zabawy, nie tylko na 5 minut. Można lepić, malować, nakładać, przekładać, pomysłów jest wiele. Dzięki temu można fajnie i kreatywnie spędzić czas z dzieckiem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zdecydowanie wybrałabym dla Nikodema zabawkowy zestaw narzędzi w walizce (http://www.tesco.pl/boze-narodzenie-2012/zabawki/inne/zabawkowy-zestaw-narzedzi-w-walizce.php). Synek uwielbia majsterkowanie, zawsze "pomaga" tatusiowi przy różnych pracach domowych. Z przyjemnością przybija, wkręca, wykręca, oczywiście pod czujnym okiem taty :) A kiedy tylko praca zostaje zakończona Nikuś z dumą krzyczy, że tatuś jest bohaterem w swoim domu :) Jestem więc pewna, że taki zestaw zabawkowych narzędzi sprawiłby mu bardzo wiele radości...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybrałabym http://www.tesco.pl/boze-narodzenie-2012/zabawki/zabawki-edukacyjne/dwujezyczny-szczeniaczek-uczniaczek-fisher-price.php
    Posiada palete 10 piosenek w dwóch językach, więc posiada też funkcję edukacyjną. Uczy słówek, w tym części ciała, kolorów i alfabetu! A przecież wiadomo, ze dzieci najlepiej uczą się poprzez zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój komentarz będzie wyjątkowy ponieważ jestem jak narazie pierwszym i ostatnim ojcem który wział udział w tym konkursie . Wybrałbym dla swojego syna http://www.tesco.pl/boze-narodzenie-2012/zabawki/sprzet-sportowy/lyzwy-figurowe-lub-regulowane-modele-dzieciece.php ponieważ byłem kiedyś pasjonatem tego sportu ćwiczyłem nawet amatorsko w klubach pod okiem różnych trenerów . Niestety z wiekiem musiałem przestać ćwiczyć ponieważ zagrażało by to mojemu zdrowiu . Lecz kiedy stałem się ojcem zacząłem dbać o siebie . Biegałem , plywałem i odchudzałem się i dzięki temu znów mogę choć pojeźdźić sobie na łyżwach na lodowisku . Chciałbym by mój syn poszedł w moje ślady . Żeby zrobił to co ja nie mogłem . Żeby miał uciechę z jazdy na łyżwach . Oraz żeby zaczął uprawiać sport już od maleńkości . A może zostanie kiedyś wielkim łyżwiarzem , mistrzem Polski lub olimpijczykiem . Mam nadzieję że moja odpowiedź zainteresowała jury . Z szaczunkiem pracujący ojciec - Jakub Kowalski
    email: kowalski_kuba@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszem i wobec ogłaszamy, że z oferty Tesco klocki Lego Duplo wybieramy (rym cym cym) http://www.tesco.pl/boze-narodzenie-2012/zabawki/klocki/lego-duplo-4631-moje-pierwsze-budowle.php
    Mama miała klocki, tata miał klocki, więc czemuż odmówić tej przyjemności naszej córci?...i nam? :) Klocek do klocka i...klocek do klocka, i już budowla stoi. O ho, ho...obok powstaje następna - to tata z Natalką tworzą następną konstrukcję. A za chwilę wszystko zburzymy i coś nowego stworzymy :) Klocki ćwiczą małe paluszki - to fakt, ale co ważniejsze rozwijają wyobraźnię, bo oprócz połączenia jednego klocka z następnym , mały człowiek może stworzyć całe historie dotyczące danej budowli. Stawiamy dom - w domu ktoś mieszka. Ten "ktoś" ma imię, które trzeba nadać, ten "ktoś" ma przyjaciół, rodzinę, coś robi itd. Stawiamy garaż - do garażu wjeżdża jedno auto, drugie...o trzecie już się nie mieści...czemu? itd. itd. Klocki mogą angażować do zabawy nie tylko dziecko, ale i rodziców, dziadków...To świetna rozrywka dla całej rodziny, przy której co ważniejsze nikt się nie nudzi i każdy szczerze i chętnie się bawi.

    OdpowiedzUsuń
  6. 56manka@gmail.com

    http://www.tesco.pl/boze-narodzenie-2012/zabawki/zabawki-edukacyjne/duzy-zestaw-kreatywny-w-pudelku.php

    Ten duży zestaw kreatywny dla mojego maluszka wybrałam,
    bo od maleńkiego o jego kreatywność myślę że dobrze dbałam.
    Jednak teraz kreatywnych zabawek ma mało, tak jakoś wyszło,
    bo ciche zło, które opustoszyło portfele do mnie przyszło.
    Wybrałam ten zestaw by wyobraźnia jego się kształtowała,
    by prawidłowo, w sposób ciekawy dobrze się rozwijała.
    Poza tym on lubi bardzo malowanie, wycinanie i kolorowanie,
    lubi także z różnych papierków postaci wyklejane.
    Bardzo się cieszę, że takie zabawy sprawiają mi dużo przyjemności,
    że podczas takich zabaw ma naprawdę wiele pomysłowości.
    Sama się czasem dziwie jak o takie coś wymyślił,
    rany jak on to sobie w swej małej główce obmyślił.
    Chciałabym ten zestaw gdyż ciągle by się nim bawił,
    przez co pięknego dzieciństwa by się nie pozbawił.
    Tymi zestawem mógł by nie ograniczać siebie, swoich myśli,
    mógł by robić co tyle chce, o czym tylko sobie pomyśli.
    I co ważne, ja także mogłabym się z nim ciekawie tym bawić,
    bym nie musiała się tylko przypatrywać, lecz się zabawić.
    On jest małym odkrywcą, szuka pomysłu do wszelkiej zabawy,
    a z tym zestawem miałby naprawdę radość i po pachy ubawy.
    Różne postacie, różne rysunki, różne wyklejanki, różne rzeczy dziwne,
    takie naturalne, niekształtne, fajne i czasami zadiwne.
    Lubię kiedy wiem, że mój synuś bawi się na miarę możliwości,
    gdy do zabawy zaprasza koleżanki z piaskownicy, po prostu gości,
    To zestaw którym mógł by się bawić z przyjaciółmi, kolegami,
    mógłby tym zestawem cały parapet ozdobić przebiśniegami.
    Ten zestaw sprawiłby że o nudę dziecka bym się nie martwiła,
    tylko szybciutko z pracami domowymi się uwiła.
    Bo to zabawka zajmująca, która szybko się nie znudzi,
    która swoim zastosowaniem nawet i dorosłemu się nie znudzi.
    Przy tym zestawie będzie dużo zabawy, wygłupów i radości,
    ohh niechajże taki zestawik u mnie w domu zagości.



    OdpowiedzUsuń
  7. http://www.tesco.pl/boze-narodzenie-2012/zabawki/klocki/lego-duplo-4631-moje-pierwsze-budowle.php

    Moja propozycja prezentu dla dziecka, to Lego Duplo Moje pierwsze budowle. Jestem mamą 2,5-letniego chłopca i doskonale wiem, jak ważny jest aspekt rozwoju zdolności manualnych, pobudzania wyobraźni oraz bycia kreeatywnym. Bezcenne są chwile spędzone wspólnie z dzieckiem, a szczególnie takie które inspirują je do samodzielnego działania i wymyślania nowych rozwiązań.

    OdpowiedzUsuń
  8. mamadziecka@dobramama.pl

    http://www.tesco.pl/boze-narodzenie-2012/zabawki/klocki/lego-duplo-4631-moje-pierwsze-budowle.php

    Moja propozycja prezentu dla dziecka, to Lego Duplo Moje pierwsze budowle. Jestem mamą 2,5-letniego chłopca i doskonale wiem, jak ważny jest aspekt rozwoju zdolności manualnych, pobudzania wyobraźni oraz bycia kreeatywnym. Bezcenne są chwile spędzone wspólnie z dzieckiem, a szczególnie takie które inspirują je do samodzielnego działania i wymyślania nowych rozwiązań.

    OdpowiedzUsuń
  9. http://www.tesco.pl/boze-narodzenie-2012/zabawki/pojazdy-i-samochody/kolejka-carousel.php
    Zdecydowanie wybór pada na tą zabawkę, choć kilka innych tez bym przygarnęła :)Od kiedy córka zaczęła mówić i śpiewać, jedną z pierwszych piosenek, było: "jedzie pociąg.." i bardzo ja cuchcie interesowały i nadal to robią. Młodsza pociecha, jak na chłopaka przystało też bardzo lubi taki środek lokomocji i każda ciuchcia to jest ciuch, ciuch :)Mając tą zabawkę w domu można zachęcić dzieciaki do wspólnej zabawy, pewnie jeszcze z klocków dobudowane zostałyby jakieś budynki, a ciuchciami podróżowałyby "słodziaki" . Mój mąż pewnie też by się pobawił, bo od zawsze o drewnianej ciuchci marzy... Czyżby zakup tej ciuchci miał mi zorganizować wolne popołudnie i czas na książeczkę albo drzemkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  10. http://www.tesco.pl/boze-narodzenie-2012/zabawki/gry/gra-jolly-octopus.php
    Witam. Dla mojej 5 letniej Córki wybrałam grę zręcznościową. Uważam bowiem, że warto ćwiczyć zreczność małych paluszków które będą przygotowywały się do pisania literek. A co najważniejsze uczy dziecko cierpliwości, i ważną cechę przydatną życiu-by umieć godnie przegrywać. Taka gra łączy całą rodzinę, która wieczorami zamiast siedzieć przed telewizorem zapewniłaby sobie świetną zabawę. Ale uwaga takie gry mogą uzależniać i powodować bóle brzucha od śmiechu ;) Pozdrawiam Wszystkich serdecznie. Małgorzata Riebandt

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój synek Kamilek jest wielkim fanem bajki Strażak Sam , dlatego też z tego działu wybrałam wóz strażacki. Bajka mówi o przygodach dzielnego strażaka i jego przyjaciół. Bardzo chciałby być taki jak on. Uwielbia się bawić z tatusiem takim wozem. Ich zabawa polega na jeździe wozami strażackimi do różnych wypadków i pożarów. Dzięki temu utożsamia sobie jak ważna i odpowiedzialna jest praca strażaka. Potrafi przez cały dzień mówić „ijo ijo ijo „Mówi „jak bejdzie dojośły źostanie stjażakiem i będzie jeździł takim duźym wozem” http://www.tesco.pl/boze-narodzenie-2012/zabawki/pojazdy-i-samochody/woz-strazacki.php
    Wóz strażacki - Samochody dla dzieci - zabawki, prezenty świąteczne pod choinkę w Tesco - Zabawki dl
    www.tesco.pl



    Agnieszka Kosior

    OdpowiedzUsuń